mandag 17. januar 2011

Alltid noe å fornye

Det er stadig noe man kan, må eller har lyst til å fornye i hjemmet, i tillegg er det mange blogger som er helt fantastiske og alltid mye å se i de forskjellige magasinene.

Men jeg må innrømme at noen ganger synes jeg det blir litt likt og jeg leter etter det "perfekte" møbel før jeg har lyst til å kjøpe. Ergo, jeg bruker lang tid!

Jeg har en ikke spesielt fin sofa og har ønsket å bytte den i flere år, men har vanskelig for å finne en god løsning. Til min store glede, så jeg at http://www.anetteshus.com/ hadde den perfekte utfordring, så jeg gleder meg til å se alle løsninger.

I tillegg ser jeg etter et stort hvitt skap, som jeg kan ha tv i på soverommet, det er mange fine, men de som er fine er veeeldig dyre.

I min leting kom jeg over et hjem jeg bare må legge ut, nyt Shawn Gold & Amy Neunsinger's hus i LA
Du kan også se mer HER jeg falt spesiel for kjøkken og soverom.




Jeg hadde helt garantert sovet godt i dette rommet.



Ha en fin kveld!

Nina

1 kommentar: