torsdag 13. januar 2011

Luksusfellen:(

Jeg har fått et godt innhugg i lommeboken denne julen og håper at det snart kommer store pengesummer min vei.......men det som er utrolig merkelig, dette gjelder i hvert fall meg: jo fattigere jeg er, jo mer har jeg lyst til å shoppe. Og lysten er stor i utganspunketet!!!
I tillegg til å være skrapet, er alt på salg, ergo, jeg må holde meg hjemme hele januar og sikkert hele februar.
Eller ser dere meg på luksusfellen i løpet av få mnd, men jeg regner med at det er flere med meg.....??

Det som også forundrer meg er hvordan man forandrer stil etter hva som er mote og hvor lett påvirket vi er,( meg igjen) for bare få år siden var det superkult med brystpanel i de herligste bodefarger og lyseblå spenne i håret, var greit for selv voksne damer. Noe jeg IKKE vil se igjen.

Men jeg har helt heng på dødningshoder om dagen og hvor kult er egentlig det, en utrolig morbid mote: but still, I LOVE IT:



Jeg gleder meg til jeg er 80 og serverer kaffe til barnebarn i disse koppene!
Fås hos Milla Boutique.

En riktig fin torsdagskveld!

Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar