fredag 4. februar 2011

Prinsesse(r)

Hei alle interiør fantaster! Denne helge er Annette i Stockholm og jeg er en tur i Haugesund, en deilig by må jeg si. Jeg skal tråle byen etter bra interiør butikker i dag, gleder meg! Elsker dialekten, på kvelden i går trodde jeg at servitøren "knurret" litt til meg...men han var bar ikke ferdig med rrr'n sin, hoho

Veldig moro med konstruktive tilbakemeldinger på bloggen, det er utrolig bra med meninger, keep it up!

Annette og jeg hadde det moro på standen til Dommo på messen, mye bra der.....Prinsessen av interiør, min kjære partner in crime Annie:


Eller prinsesse "vilikke" som jeg har lyst til å kalle henne innimellom....


Jeg vil legge ut litt farger fra messen, for å gi dere en deilig start på helgen.


Stoler i deilige farger, hvis jeg ikke husker feil er det Nordal.



 Mmmmm, hvilke fristelser!



Deilige flasker i deilige farger.......


Lunsjen på messen var ikke så gal:)



Prinsesse Vilikke og Prinsesse Skalikke på tur, mye moro av veldig lite!
Utrolig bra med krone, da snakker vi pynten sin:)


Ha en strålende fredag!

Nina


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar