fredag 18. mars 2011

Nytt fra Lindex

Affordable Luxury!  There is now a fourth collection signed designer Ewa Larsson. The garments will be sold in selected Lindex stores as of 5 May.

De tidligere Affordable Luxury-plaggene har falt i smak hos folket. Derfor kommer det nå en fjerde kolleksjon signert designeren Ewa Larsson. Plaggene vil bli solgt i utvalgte Lindex-butikker fra og med 5. mai.

Dette gleder jeg meg vanvittig til. Jeg har allerede plukket med ut hva jeg virkelig ønsker meg. Håper jeg får ta i de vakre og behagelige plaggene. I helgen skal jeg innom H&M å se om jeg får tak i noe fra Camilla Pihl.

Ny kolleksjon - 1 (Lindex)

Jeg MÅ ha kjolen til venstre!! LOVE IT


 Duse toner - 4 (Lindex)
Og den sorte blusen er storfavoritt:)


Ellers er det mye must-haves til sommeren, jeg gleder meg til shopping som normalt, på ønskelisten står bla: Klassisk blondekjole, short fra Margit Brandt og bukser fra James Jeans.

A nice Friday to you all!

Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar