fredag 15. april 2011

Friday:)

Alltid glad for at fredagen er her, i kveld skal vi ha en etter jobben jentetur ut. Det kommer to "damer" utenbys fra også, henholdsvis Fredrikstad og Sarpsborg. Gleder meg!!!

I det fine været som har vært noen dager de siste ukene, har i hvert fall jeg begynt å tenke på sommerformen. Trener så mye jeg klarer i løpet av uken, puh!

Det finnes også andre helpemidle mot celulitter osv. Jeg har ikke hatt noe særlig tro på at det hjelper.
 Men Anne på http://www.godliahudogfotpleie.no/godlia_hud-_og_fotpleie/Velkommen.html mener at det har kommet produkter på markede som virkelig hjelper.


Nisim Slim Effekt har en god effekt.

Hvis du er flink til å bruke det daglig en tid fremover, vil du se forskjell.
Det skal hjelpe på celulitter, strekkmerker, tørr og slapp hud- sier Anne.
Og til bare 998.- er det en liten pris å betale, for faste lår.....I hope.

Jeg skal hive meg over og prøve, har et arr etter hundebitt på benet, tar før og etter bilder:)

Er vi riktig så heldige, ser vi slik ut i løpet av noen mnd.


 Elsker det overdådige speilet.
Bildet er hentet fra Vogue Italia.

Den beste fredagen til dere alle:)
Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar