mandag 11. april 2011

Oppgradering av hage

Våren kom som julekvelden på kjærringa og hagen skal pusses opp, hjelp! Vi(mannen) skal asfaltere, bygge carport og bygge om den gamle garasjen til "lysthus".

Vi skal også forhåpentligvis male huset, fra den søte men ikke så fine fargen lysebå....til grå:)

Det jeg gleder meg mest til er å få blomster jeg liker og vi har fått hjelp av en fantastisk gartner, Anne Amundsen. Nå skal det bugne og blomstre.


Bilde fra Amundsen.
Jeg har valgt inn erteblomster som farge.....


Bilde fra Amundsen.
Ellers består hagen i rosa og hvit.

Blomster som er plukket ut er - roser, Sjasmin, peoner, vinteroser, klokker, Syrins mm og et Magnolia tre, håper det klarer segi Oslo:)


Jeg leter desperat etter gamle vinduer, hvis noen vet om et sted jeg kan få dette billig, er jeg evig takknemlig. Den ene veggen på lysthuset skal kles med vinduer med sprosser.

Bilde fra
http://fru-andersen.blogspot.com/


Ønsker alle en fantastisk solfylt mandag!

Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar