torsdag 14. juli 2011

Team helg på Skjærhalden

Jeg er så utrolig heldig som kan jobbe med dyktige mennesker som jeg elsker å være sammen med.
Forrige helg var Team Unity rett og slett på hyttetur, uten jobb og forpliktelser - til en forandring.

David og jeg hadde powerwalk på "morgenen" både lørdag og søndag. Fredag var det bare hygge i huset, med god mat og mye drikke:/  Lørdag forsøkte vi oss på en snarvisitt til"sentrum" men kom oss fort hjem igjen etter møte med noe suspekt klientell. Og David mente at vi aldri kunne reise utenfor Oslo igjen:) Søndag hadde vi en avslappende dag på terrassen før hjemreise.

Love Team Unity, looking forward to the time that will come:)
And to visit you in Morocco!

Diva Nina Taasen(hihi)


Frokost før stranden- Kim Granli
Kim vise hvor viktig det er med riktige" shades"
Annette kommenterer viktigheten med vin, Tods, og neon.
Strandliv for Kim
Og noen ganger er det deilig å gjemme seg bort, fra damene:)
David Vox og Kim Granli i det fjerne.



Gale, vakre og utrolig dyktige i sin profesjon:)
Jeg skrattet meg gjennom en helg!

Love LadyBurk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar