torsdag 25. august 2011

Sliitsomt:)

Å holde kroppen i sånn passe form, er det forbannet slit, så hvis noen har noen bra forslag til hvordan man kan ta noen snarveier, tar jeg i mot med takk.
Jeg har funnet ut, at hvis jeg ikke vil ha rumpen til barbamamma er det i hvert fall trening tre ganger per uke, puh.
I tillegg må man spise ganske så sundt, ikke stresse og sove nok! Hvis jeg skal overholde dette må jeg si opp jobben… så da prøver i hvert fall jeg og gjøre det beste ut av det!
Det som er flott er at jeg har min nydelige hund og gjøre dette sammen med og selv med sine 11 år, er han bedre form enn mor.
Trening ute er et must, spør du meg…deilig med lukten av skog og muligheten til å tenke over det som skjer. Og jeg kan drømme om fremtidene og alle de vakre visjonene jeg har i hode.  

LRS - (lårarettiskoa) fikk en ny mening ved dette bildet. hihi
Poenget er at jeg har slitt ut dette paret med joggesko.
Straffen for å velge rimelig fremfor kvalitet...nye anskaffes til uken:)
Bakken opp til Grefsenkollen, for et sliiit:)
Men deilig etterpå, mannen hadde laget biff og grønnsaker når jeg kom hjem:)

Ska vise dere noen utrolig fantastiske vasker vi har laget i samarbeid med herlig kunstner og håper jeg får bildene i morgen. gleder meg som et barn til julekvelden.

Den beste dagen ønskes til dere alle!
Nina

2 kommentarer:

  1. Skulle ønske jeg hadde en fasit der ja..
    Med meg har det gått rett vest i sommer..med all inclusive +++
    Jeg jogger opptil 5 ganger i uken..og prøver å trene i sal innimellom..
    Men det står på stedet hvil..DET jeg har begynt med nå,er litt intervall trening i alle bakkene.Og for en med astma som meg..er ikke dette noe særlig..Men det sies det skal forbedre formen..Og så leste jeg i sommer at man bør veksle i tempo og hvor man løper ..slik at kroppen får forandring..det kan hjelpe på å få litt forgang..
    jeg har og hund ..men den er så liten og ikke så ivrig på de lange turene.
    Jeg er i gang med detox..1 glass med noe greier hver kveld..har en mistanke om at alt fett er lagret i celler,som trenger hjelp for å åpnes..he he!!
    God treningshøst..Åpner dere snart i Marrakesh?? har veldig lyst på en tur..håper jeg får det til..

    SvarSlett
  2. Fasit er nok at man jobber hardt og spiser lite. 5 ganger i uken er jo superbra, du er flink!
    Detox er bra, prøv en uke eller to på Island, hvis du har mulighet en gang. Det gjør underverker!
    Annette med David Vox og Kim Granli flytter ned i September. Blir nok litt forsinket, men vi krysser fingre!
    Glaaaad treningshøst til deg også:)

    SvarSlett