torsdag 11. august 2011

Litt av varje:)

 I dag fikk jeg skikkelg høststemning når jeg gikk ut døren, det begynner jo for søren meg å bli kaldt dere! But I love it! En av de beste dagene i året, er første dagen jeg blir skikkelig kald i kinnene:)
Og med en slik fantastisk og begivenhetrik sommer, kan jeg nyte høsten.

Mye å gjøre om dagen er det også, men nå kommer tiden hvor det er greit å være inne på kvelden, så jeg ser frem til det. Med to fulle jobber bør jeg vel ha lyst til å sitte foran pc'n meste parten av døgnet....

Mitt motto for de neste månedene skal være å få nok søvn og soverommet skal bli et av mine favorittsteder i huset. Jeg er jo stadig på leting etter skap til soverommet og bli helt fornøyd.....jeg skal gjøre et ekstra støt for å få det klart i september.

En annen sak som skal på plass er hodegjerde:
Bildet er hentet fra nett.
Dette er et fint et:) på bilde Elin Kling.
Vi kommer til å lage for salg i løpet av våren 2012 www.ladyburk.com
(Vi har fremdeles litt tull med siden)

Noe jeg også er utrolig glad i er speil, Annette har et flott et hjemme.

På bilde: Annette Nordström
Nydelig bilde, nydelig speil.

Vi har laget et fantastik hådlaget i Ladyburk også...
Kommer på nettbutikken i november eller desember.

Love LadyBurk
Nina




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar