torsdag 10. november 2011

Marrakech

Kim Granli & Annie(Annette Nordstrøm) har nå flyttet ned til den vakre lille Riad Maison Du Pastel i AFRIKA, de er gale, flinke og tøffe. Her kommer de første bildene og de er til å dø av. Gleder meg BIGTIME til jeg skal ned i Januar.

Dere kan også lese litt på bloggen til Kim: http://kimgranli.tumblr.com/  han startet å blogge dagen før avreise. Det blir gøy å følge de videre fremover. Med to fotografer er jeg sikker på at det blir mye bra materiale.

Marrakech
Kim Granli & Annie (Annette Nordstrøm) have moved  from Norway and down to the beautiful small Riad Maison Du Pastel in Africa, they are CRAZY. Here are the first pictures and it is to die for. Looking forward  to be in Marrakech in January.

You can also read Kim`s blog : http://kimgranli.tumblr.com/ he started blogging just days before departure. It will be fun to follow the exciting journey. With two photographers, I'm sure there are a lot of good material.


Norge møter Marokko...


Et lite spa:)


Soverommet sitt det tenker jeg...



Allrom....


Takterrasse...


Når du skal ut i Souken...


Velkommen inn!


Fra gaten....


Fra det kalde Nord til det ........ missunnelig må jeg jo si at jeg er!


Love it!


Skikkelig tøff dame., Annette Nordstrøm satset alt for at drømmen skulle oppfylles.
Og her står hun ved terskelen til sitt nye liv, you go girl!

Love
LadyBurk



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar