onsdag 21. mars 2012

Kontoret er"ferdig"

Hei på dere:) Da er kontoret så og si ferdig. Det skulle i utganspunktet bare være pulten som var brun, men mannen laget en liten strek i regningen der. Men han har gjort all jobben, så jeg er blid som en sol!

Jeg har alltid ønsket meg en stor pult i mørkt, blankt tre, nå har jeg fått det. Den er litt for stor til rommet, men hvem bryr seg!

Nå mangler det bilder på den lyse veggen og på den mørke veggen skal jeg lage en stor tavle/board, med strikk, så vi kan lage kollasjer når vi designer.

Jeg er såå glad for det nye kontoret:) Nå har jeg ingen grunn til å sluntre unna kontorarbeid.

The office is finally "ready" missing som pictures on the ligth wall and a big board for design on the dark. 

LadyBurk bord og lykt sammen med en gammel designerstol.
Lykten er solgt, jeg skal henge opp noe på veggen her. Litt usikker på hva....
Skap fra IKEA

LadyBurk gardinstenger i taket, en gammel pult som er pusset opp og plakater fra Marokko.


Mangler bare en stor tavle til arbeids-kollasj på veggen bak.
En fin dag til alle!
Nina

3 kommentarer:

  1. Hi nina - nu må jeg bare følge din blog - det bliver så fint dit kontor !!!! - selvom gulvet ikke er så gråt :-)
    Mange hilsner - og forøvrigt tak for de søde ord om My Vintage Home i december !!!! sødt af dig !

    Hilsen H.C My Vintage Home .dk

    SvarSlett