tirsdag 10. april 2012

New lady at the office!

Vel overstått påske til folket! Det har vært en finfin en for meg! Det har vært deilig med fri, gode venner og familie. I dag kom hverdagen kastet på meg igjen, men det er en veldig hyggelig hverdag!

I dag begynte May-Britt på kontoret hos LadyBurk og InteriorPastel...hurra! Verdens beste dame skal hjelpe meg med ALT:) Jeg er så lykkelig! Så nå blir det fart på sakene, hun har allerede blitt tiltalt som: Du som kan alt!Ikke dårlig til første dag og være!

Vi ønsker May-Britt velkommen og gleder oss til tiden fremover!


























May -Britt kommer til å være en liten potet:) Som ser ut som en prinsesse....hun kommer også til å ha et inlegg i uken på bloggen,  skal bare bli litt varm i trøya først.

En fin mandag til dere alle!

Love
LadyB

1 kommentar:

  1. Og jeg som tenkte det var du som satt der.Synes virkelig du skal få poteta di til å ta bilde av deg jeg;)))
    Uansett,så kjekt med god hjelp.En som kan alt høres da veldig praktisk ut,og jammen er hun ikke smilende og blid også!!!!Lykke til damer:))))))
    Toveklem:)

    SvarSlett