onsdag 25. april 2012

Nydelig lite bord

Hellu godtfolk!

Det er så utrolig deilig å få hjelp på kontoret, det å ha full jobb og starte opp et firma er jammen tøft. Jeg kan si med hånden på hjertet - det anbefales ikke - et år med mange gleder og mange utfordringer. Men takker Gud(eller bare May-Britt) for May-Britt  som gjør en super jobb!!!  Og mannen min.....jeg har vært helt avhengig en partner som hjelper til.

Men jammen tror jeg ikke jeg overlever, både økonomisk og fysisk..hihi 
Vi har startet med ukentlige oppdateringer av www.interiorpastel.com og i mai starter vi oppdatering www.ladyburk.com jeg beklager dårlig arbeid på denne fronten.

Legger ut bilde av et nydelig sedertrebord - kan kjøpes hos www.interiorpastel.com



Love
LadyB

1 kommentar:

  1. Hi, Like your blog, have more things with moroccan style. You know my blog? I have mini shop.
    Amina

    SvarSlett