torsdag 24. mai 2012

Hot,hot hot!

Its hot in Oslo this days, I can just say...LOVE IT! Hope it last the hoooole summer. Tommorow I will by a outfit like this...It wont be nice, I have really, really PAIL legs :):)

Virkelig dere, håper varmen har kommet for å bli:) Jeg skal ut og shoppe litt og da mener jeg litt, sommertøy i helgen, sparer til NY tur til høsten.

Men dette så ut som et deilig antrekk:) minus, de fantastisk bleke bena jeg har anskaffet meg i løpet av vinteren. Nå skal jeg hjem å ligge i solen en time:)

Fant bildene på/ nice blog: http://thesewallsofwhite.blogspot.com/


Den perfekte oppdekning på hytta:) Gleder meg til en sommer med mamma:)

Eller på denne terrassen;) ønske,ønske!!!!



Have a perfect day!

Love
LadyB

6 kommentarer:

  1. Nice outfit..:)
    ..Her er det også sparings til Ny i september..

    Nyt videre!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tnkte jeg skulle høre litt med deg om tips, ligger det noe på bloggen din? Legg link hvis:)

      Klem

      Slett
  2. Kult antrekk og veldig mange fine bilder.
    Jeg fant bloggen din hos overnevnte Martha og jeg ble så inspirert at jeg følger deg videre.
    Mvh
    Karianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei såå hyggelig og takk det samme:)

      Sommerklem:)

      Slett
  3. Hei på deg.
    Tusen takk for fine ord hos meg ;))
    Den fiiiine lykten og skålen fra deg er kommet frem, HURRA!
    (innlegg kommer, må bare få fikset litt på uterommet vårt første ....)
    Lykten er kjempefin, og jeg takker ja, og tusen takk, for tilbudet på lykt i rust når den kommer inn!
    Herlige bilder du deler, hadde ikke sagt nei takk til en uteplass som på det siste bildet... ;))
    Nyt solen, og husk solkrem ;)))
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig, søte deg...gleder meg til å se det på bloggen din:)

      Stor klem

      Slett