torsdag 14. juni 2012

Frisør

Hei folkens: ) I dag har jeg vært hos frisøren, for første gang på et år. Det fikk jeg høre.....men nå har jeg englehår... Therese http://themode.blogg.no/ på Woxx http://www.woxx.no/er fliiink:)

At the heardresser for the first time in a year...I feel like a new woman....

Fikk servering   - my wake up call...                                                                                            

Min nye kjærlighet.....fra Malou - My new pillow ......love it
Havnet i min nye diningsofa fra TM - design;) In my new diningcouch....
A lovely evening:)
Love LadyB

NB! remember the competition:) 38 likes to go!!!!

3 kommentarer:

  1. Deilig..og nå er den fiiine puffen på plass hos meg !!

    :)

    SvarSlett
  2. Deilig, jeg var å klippet meg for første gang på leeenge selv her i uka... men ble iiiikkkee fornøyd... håper du ble :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  3. Og jeg som håpte på før/etter bilder,hehe ;)
    Ja er det ikke skjønt å sitte med frisøren og bli behandlet som en dronning?Eeeelsker det...og skulle visst hatt meg en tur selv snart!!!Wow som jeg elekr puten din,for ikke å snakke om dining sofaen.Kunne kjøpt ALT fra TM om lommeboka ville!!!!Lekkert hos deg!!!!!!!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett