søndag 9. september 2012

God kveld Norge

En riktig fin søndag til alle! Jeg har hatt en utrolig morsom helg med gode venner. Men en "peak" hadde jeg på fredag sammen med Emil, Therese og Dean. Hvor vi feiret God kveld Norges 15 års dag.

Therese Haugsnes er en av hovedpersonene i serien Tigerstaden som begynner på Bliss siste søndag i september. http://themode.blogg.no/



Min Danskesukkerklump er også med http://emilbahnson.tumblr.com/post/31114405176/sp-r-om-jeg-var-pa-kjentis-party-ligsom?og=1&fb_action_ids=10151189495326049&fb_action_types=tumblr-feed%3Apost&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582
image


Nå skal jeg i bursdag til min kjære venninne Mina som fyller 8 år;)

En riktig fin søndag!

love 
LadyB

4 kommentarer:

  1. Et spennende liv dere lever! :)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:)Så hyggelig kommentar...ja, jeg prøver å nyte hvert øyeblikk!

      Stor klem

      Slett
  2. Anonym06:35:00

    Så spennende, gleder meg til å følge deg videre,

    Liv

    SvarSlett
    Svar
    1. Det setter jeg pris på:)

      Klem

      Slett