onsdag 19. september 2012

Vakkert

Hei dere! Det er så mye som skjer om dagen, jeg er helt i fyr og flamme. Det er utrolig hvor fort ting kan snu seg! 

Her er bilde fra den nye utstillingen til  Blooming  på Tjuvholmen, er du i Oslo så ta turen innom:)

 Her går det under om dagen, jeg føler jeg løber fra sted til sted og har stadig mange ting som skal fixes. Men det bliver de;) nå har jeg fået in masse flotte lygter fra LadyBurk, som er den perfekte gaven til denne  tiden vi går i møde;)
Jeg kommer til at få hjælp til jul, af Lars fra stockholm, og ham kommer på en langhelg i næste uke og skal sættes ind i hele blooming systemet. Kommer til at blive fantastisk. 
Kom endelig fn tur forbi butikken på Tjuvholmen. Havde været hyggeligt og få set dere :-)
Go tirsdag ;)

Ha en finfin onsdag!

Love
LadyBurk

1 kommentar:

  1. Hei på deg.
    Mange lekre lykter her...., passer jo fint nå som vi har høstmørke kvelder ;)
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en glad ny dag i morgen.

    SvarSlett