tirsdag 30. oktober 2012

Kontraster

God kveld til alle!
Litt labert med innlegg i det siste, det har vært hektisk både i hodet og med jobb. Og jeg føler at jeg lever i kontrastenes verden, følelsesmessig og jobb(dette henger vel også litt sammen). Jeg har lært så utrolig mye de siste årene og spesielt de siste mnd. I går hadde jeg et møte på morgenen som var grusomt og møtet etter helt utrolig hyggelig;) Og jeg har en godfølelse for 2013, gleder meg til å dele med dere.


Noen ganger lurer jeg på hvordan det er mulig å holde balansen:)


















Foto: Thor Arne Hauer

Fra støvet i Marokko til litt glamour i Oslo:)
Lånt hunden til Therese Haugsnes for denne looken, vanskelig å få Vorteh'rn til å sitte rolig på armen.



























Keep calm....
And have a lovely evening!
Love LadyBurk







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar