torsdag 20. desember 2012

Puh....

Hei dere!
Min sporadiske blogging vedvarer, men jeg har tusen tanker om hvordan 2013 skal bli og mange nyttårsforsetter har begynt å samle seg  langt bak i hjernabarken. Jeg sier forøvrig at nyttårforsetter ikke vedvarer. Men jeg er så giret for året 2013 og det som skjer fremover. Businessplanen for neste år er stort sett klar, i hvert fall i hodet. Det som står for tur nå er det hersens regnskapet, GUD som jeg hater det, men det er jo et nødvendig onde!

Det blir salg i nettbutikken fra 1.januar. Kanskje vi tyvstarter litt i romjulen www.ladyburk.com får se hva jeg rekker. Og nye varer i januar, hurra!

Nå skal jeg pakke litt varer og så er det rett ut for å handle inn siste rest av gaver....kjenner jeg er på grensen til hysterisk og føler at jeg har et totalt tankekaos i hodet.


Blooming
Bilde fra Mr.Bahnson - julestemning.

Blooming
Bilder fra Mr.Bahnson www.blooming.com
Emil har supersalg i butikken, for den som ønsker å gjøre et julekupp.


En strålende dag til folket!

Love
LadyBurk







2 kommentarer:

  1. Hihi...kaos meg her og kaos meg der...tror vi alle føler på det mer eller mindre.Det er så godt med det at det blir nok jul likevel :)
    Og nå har klokken til og med bikket midnatt og ingen undergang av jorden enda...;)
    Nei som deg gleder jeg meg til 2013,-
    jeg er like optimistisk som alltid og har store forventninger av alt slag!Nyttårsforsetter i fleng...som vanlig....og det går vel med dem...som det pleier!Men men,vi får se?
    Nå får vi prøve å kose oss med juelforberedelsene og ikke stresse for mye!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Anonym16:22:00

    Nina du er BEDST <3 you and me ligzom :P

    SvarSlett