lørdag 9. februar 2013

New design:)

God kveld fra Stockholm:) Vi har hygget oss på messen i dag og kommet over noen nye designere. Et Svensk design - How are you-  som jeg gleder meg til å vise dere i morgen. Og noen upand omming Fisnke designere, &Bros....

Jeg har fått snappet med et supercoolt smykke fra disse guttene, vi får det inn til Norge før sommeren. Porselensmykke fra &Bros:) Skal rocke dette opp i kveld og kose meg med Emil & Karen fra www.Vita.dk

 




















Ha en strålende kveld! Love LadyBurk

2 kommentarer:

  1. Så kult smykke!!!!Det virker som om du er inne i en spennende fase nå,artig å følge med deg og hva som skjer:)
    Lykke til videre sier jeg bare!
    Toveklem:kr

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tove, det er kjempegøy! Takk for lykkeønskning,det kommer alltid godt med!

      Klem

      Slett