tirsdag 19. mars 2013

Vakre hjem & interiør

Hei på dere:) I dag har vært en kontordag med May-Britt, David og Emil. Så fult texas med alle mine gale samarbeidspartnere. Jeg får i tillegg til mye skry, myyee kjeft. Og får virkelig så hatten passer hele dagen.

Vi har kost oss med Vakre hjem og interiør på kontoret og nytt synet av flere LadyBurk produkter i Norges fineste interiør magasin.
http://www.facebook.com/LadyBurk?ref=ts&fref=ts#!/vakrehjemoginterior?group_id=0



Mye fint å kose seg med i dette nummeret også!

Vi har også et supertilbud på fjærlamper - KUN DENNE UKEN:)

 
LadyBurk

2 kommentarer:

  1. Hmmm....har ikke fått dette nummeret enda,det var merksnodig og irriterende,abonnerer må vite;)
    Men innbiller meg det egentlig kommer fredag,så jeg skal vente og se før jeg fyker i taket!
    Skryt og kjeft kan være bra det,så lenge det både er berettiget og konstruktivt ;)
    Kan ihvertfall få litt skryt med meg,- du er flink og står på!Og da er det jammen ekstra kjekt å se produktene sine i for eksempel Vakre Hjem tipper jeg :)
    Toveklem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tove, tusen takk! Det er så hyggelig med mennesker som deg!

      Ha en strålende dag!

      Klem

      Slett