fredag 21. juni 2013

Midtsommer:):)

Endelig fredag:)

En riktig fin helg og midtsommerfeiring ønskes fra www.LadyBurk.com og www.Blooming.com
Jeg skal en tur til Fredrikstad og besøke en venninne i dag og lørdag skal jeg besøke min kjære mamma på Hvaler. Ikke så fint vær, men kos å være inn å skravle også:)

Emil har laget blomsterkranser til de Svenske jenetene på Thief Hotell http://thethief.com/?gclid=CJX-qfrz9LcCFfR8cAodZk8Ajw

Jeg skal tvinge Emil til å lage eb blomsterkrans til meg også!
Kranset er laget  av Edelweiss, Margeritter og gress strå.
Er vi ikke søøøte:)
  
Buketten består av Edelweiss, Peoner, strå og Hortensia.


Glad helg!
LadyBurk

4 kommentarer:

  1. Får satse på sol og blomsterkrans til St Hans aften..
    God helg:)

    Martha

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Martha:)
      God helg til deg også!

      Nydelig bilder du har på bloggen!

      Slett
  2. Nydelig, både blomstene og dere:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke så nydelig som deg!

      Slett