tirsdag 3. september 2013

GIVEAWYAY:) GAVEKORT!

NY konkurranse starter i dag!
Vi er på vei opp, nye varer, nye leverandører og nye butikker:)

Hele 2500.- i gavekort hos www.ladyburk.com til den heldige vinner.

 
Målet er 200 følgere på bloggen og 3000.- Liker på facebook.
 
Vinneren blir trukket 1.oktober og du kan velge fritt i høstens og vinterens NYHETER.
 
 
Det du må gjøre:
 
og
registrer deg som følger av bloggen vår:
http://ladyburk-lb.blogspot.no/2013/09/gavekort.html
 
Hvis du både liker og følger, så legg en kommentar:) Og DEL med venner og kjente!
 
Nytt på vei inn og vi  skal holde deg oppdatert på våre spennende nyheter . 
 
 
Lykke til fra oss i LadyBurk:)
 
 
 
 
 
 
 

61 kommentarer:

  1. Dere har helt nydelige ting!

    SvarSlett
  2. Liker og følger fra før. Dere har fantastisk flotte ting og jeg har lyst på ALT! :)

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  3. Anonym08:15:00

    Liker på Facebook, og følger dere på Bloglovin'. :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Jeg liker på F-B og vil følge (mulig jeg fulgte fra før av) via blogg.

    Må si jeg har stadig utsatt dette med aktiv blogg: fikk ikke til å legge inn bilder og forsto meg ikke på alt. Nå har jeg satt igang igjen, for det er mye å skjønne - så lurt å holde meg der inntil det blir noe hos meg !!!

    Vil gjerne utvikle en blogg som inntil nå ser GØRRE kjedelig ut! MEN jeg har faktisk hatt nytte av og kikket mye innom mange av de jeg følger.

    Mvh,
    Elin plosella_38@live.com

    Må nesten få en mail hvis heldig :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. mail adr:

      plosella_38@live.com

      Slett
  5. Jeg er allerede følger både her og på Facebook men deler gjerne sidene videre :)


    Stor klem fra Therese

    SvarSlett
  6. Skl si du slår på stortromma nok en gang - noen blir virkelig heldige!!!Jeg har jo vunnet hos deg før,mitt nydelige brudeteppe,så jeg er ikke med denne gangen,men jeg ville jo skrive noen ord lell!God uke!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  7. Anonym16:56:00

    Hei igjen :) Jeg lliker på fb.allerede,og deler :) Kjempefin konkurranse igjen :)
    Mvh. Linda Salvesen
    salvesen.linda@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Både liker og følger :)

    Carpe diem!

    Klem

    SvarSlett
  9. Hei dere! Så hyggelig:)Gleder meg til trekning.....1.oktober!

    Klem

    SvarSlett
  10. Både liker og følger :)
    Hilsen,
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  11. Liker, følger og deler - jeg er med! :D

    Hilsen HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  12. Hei :-)

    Liker, følger forlengst og deler med venner.
    Ha en superfin uke!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  13. Liker og Følger og Deler
    Mange hilsen fra Gro
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  14. Liker, følger og deler.
    Ha en fin uke :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg liker Facebook siden.
    Å jeg følger bloggen med google+--

    Jeg har delt med alle mine venner , via Facebook
    å via Goggle+ Å har delt på Twitter.

    Krysser fingrene og håper lykken smiler til meg.
    Ønsker dere alle en kjempe fin uke og høst :)
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Hei dere! Fortsett og del!
    Ha en superfin dag!

    Stor klem

    SvarSlett
  17. Anonym15:05:00

    Halloen LadyBurka!
    Jeg liker, følger og ELSKER bildene av den deilige damen som poserer på brudeteppene av og til!
    Skulle ønske hun var min brud, ho-ho-ho!
    Lykke til med konkurransen alla i hopa!

    SvarSlett
  18. Anonym18:33:00

    Liker og følger...

    SvarSlett
  19. Anonym18:35:00

    Liker, følger og deler.
    Hadde ikke hatt noe problem med å bruke opp et gave kort på 2500 hos dere..
    Fantastisk interiør så krysser fingrene.

    Kristina_lovhaug@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Liker, følger og deler.
    Krysser fingrene for at jeg vinner :)

    Mvh
    Tove Edvardsen

    SvarSlett
  21. Anonym01:04:00

    Liker FB for lengst, og deler!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Hei.
    Liker og følger denne nyoppdaget nett shoppen med flotte og unike ting.
    Krysser fingrene for hell og lykke.
    Mvh Eva
    evabjorhovde@gmail.com

    SvarSlett
  23. Hei dere! Hyggelig å se at det går oppover:) Det er varer på vei inn med container, men jammen tar det tid. Vi har en superlansering 15.november som jeg gleder meg til!!!!!

    Stor klem

    SvarSlett
  24. Anonym14:55:00

    LIKER LIKER OG LIKER LITT TIL:-)
    Dere har et helt nydelig utvalg av interiør. Ønsker meg mange skatter fra dere. Heldigvis for meg har jeg kunne gått på skattejakt på Haver i Drøbak og har sjeldent kommet tomhendt hjem;-) Skattene deres settes stor pris på i heimen, og jeg ønsker meg såå mange flere. Så, tvi tvi til meg;-)
    ViljesveiCathrine;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haver har mye nydelig og takk for fine ord:)

      Slett
  25. Eg både liker og følger dåke!! Tenk å vinne gåvekort hos dåke, da hadde vore draumen!!!

    Kryssar fingrar og tær ;-)

    Mvh Solveig HH

    SvarSlett
  26. Liker, følger og deler :)

    SvarSlett
  27. Anonym10:26:00

    Liker, følger og har delt :) Da er det vel bare å krysse fingrene? :)

    Mandagshilsen fra Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Anonym10:28:00

    Gjort!

    linap3 (at) yahoo.com

    SvarSlett
  29. Anonym06:53:00

    Likt, liker fra før og deler:)

    elise35@hotmail.com

    Elise

    SvarSlett
  30. Hei alle dere! Gøy at så mange er med. Vi fortsetter til vi har nådd målet.
    Så del videre og ha en strålende dag!

    LadyBurk

    SvarSlett
  31. Anonym07:04:00

    Liker og deler:)
    Helle

    freehelle@online.no

    SvarSlett
  32. Liker , liker og deler!

    SvarSlett
  33. LIKER_DELER OG FØLGER MER ENN GJERNE:-)

    SvarSlett
  34. Heisann! Følger allerede på Facebook og har lagt til blogg også. Kjempefin nettbutikk og blogg som gir lange ønskelister og inspirerende lesning. Ha en super helg.

    Mvh
    Mailen

    SvarSlett
  35. Hurra for Ladyburke og flinke Nina! God helg ;)

    SvarSlett
  36. Anonym20:59:00

    Heisan! :)

    Så FLOTT giveaway - dette blir jeg gjerne med på!

    Jeg liker dere på FB og har lagt meg til på bloggen også :)

    Flott blogg! Inspirerende!

    Jeg deler også, og krysser fingrene :)

    Ha en flott helg!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  37. Liker, følger og deler :-)

    Mvh Bente L
    benmaas"hotmail.no

    SvarSlett
  38. WOW- Lekker giveaway :-)
    Jeg følger bloggen og liker FB siden deres
    Krysser fingre for vinnerlykke (på bursdagen min 1 okt :-))
    Lisa

    SvarSlett
    Svar
    1. Gratulerer Lisa! Du er den helige vinner av GAVEKORT! Håper du finner noe fint i vårt sortiment som du har ønsket deg!
      Grattis med gårsdagen!

      Slett
    2. JIPPIH- beste bursdagsgaven!!! :-)
      Har sendt deg melding på FB, men sånn tilfelle ... sender jeg mailen min her også :)
      karlsen_lisa@hotmail.com
      Tusen tusen takk

      Slett
  39. Følger å liker :-)

    SvarSlett
  40. liker, deler og følger og blir med på trekning av gavekort:)

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Fantastisk premie:) Følger & liker:)

    SvarSlett
  42. Anonym23:52:00

    Likt og delt fra før.. og holdt nesten på å glemme bort hele greia!
    Monica
    monicaandersen49@yahoo.no

    SvarSlett
  43. Liker og deler!

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  44. Liker, følger og deler :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  45. Anonym07:22:00

    Liker, følger og deler :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  46. Liker, deler og følger!

    (jorisk1@hotmail.com)

    SvarSlett
  47. Liker, følger og deler med mine venner på FB. :D

    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  48. Liker, deler og følger :)
    hanna_lw(a)hotmail.com

    SvarSlett
  49. Dette er jo helt rått dere!
    Så mange nye likes følgere og så mange kommentarer!
    Wow!
    Siste innspurt i dag og i morgen!

    Stor klem

    SvarSlett
  50. Har fulgt dere både her og på fb en god stund allerede. Dere har så mye vakkert!
    Har siklet på EOS fjærlampen i evigheter nå.

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  51. Likt og delt! Og solgt produktene deres i butikken jeg drev ;-) hilsen en gammel Sanselig interiør rev ;-)

    SvarSlett
  52. Likt på Facebook og delt på Facebook flere ganger :) Følger også bloggen! Liker stilen og varene veldig godt, har selv orientalsk-inspirert stil i hjemmet, og med nyinnkjøpt gammelt hus som må pusses helt opp hadde et gavekort fra dere kommet veeeldig godt med :) Kunne godt tenkt meg både EOS fjærlampe og Teardrop-pendelen. Puffene og lyktene er også kjempefine!! :) Lurer forresten på om dere får inn igjen det hvite høye sidebordet i cedertre?
    Mvh,
    Kjersti :)

    SvarSlett
  53. Ops, skrev ikke kontaktinfo da, det er kteksum@gmail.com :)

    SvarSlett
  54. Gjort alt på listen :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  55. Både liker og følger, og delt med venner og kjente på facebook :)

    bente.tovas@gmail.com

    SvarSlett
  56. Liker og følger og har delt med venner! Krysser fingrene

    SvarSlett