tirsdag 1. april 2014

Klyp meg i armen!

Hei dere, som nevnt tidligere i bloggen, har jeg flyttet inn på nytt kontor i Sandakerveien 52, med kunstneren Gro Mukta Holter som jeg også har laget ART Collection med.

I dag fikk endelig Gro og jeg tid til å ta en kaffe på terrassen og planlegge noen spennende nyheter. Det er slik for oss begge at når vi snakker sammen, så bobler det over av ideer.

Men jeg glemmer å trekke meg litt tilbake og se på hva som skjer og hva jeg har fått til. Det er jo ikke slik at det er store summer på konto(enda), alt som kommer inn går ut til ny produksjon. Men jeg er på vei og LadyBurk er på vei, hvor, det vet vi ikke enda. Men det er utrolig spennende på veien dit!

Så i dag, klyper jeg med i armen og ser på hvor heldig jeg er som har kommet dit jeg er. At jeg har hatt mulighet til å gjøre det jeg gjør og at jeg turte. Så dere som tenker på å starte noe eget eller allerede har gjort det, det er verdt hver tåre og alle våken-netter , uansett utfallet, har jeg i hvert fall forsøkt.

Og mest av alt, at dere der ute liker og kjøper våre produkter:)



Vi koser oss på terrassen, skikkelig blide er vi i hvert fall, fnis!

Art Collection puter.

Gro på fotoshoot søndag.

LadyBurk The Office( i hvert fall et hjørne av det)
 
Ha en fin dag og nyt øyeblikket du er i!
 
LadyBurk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar